Diskuze
Fx.. | 27.04.2009 20:45
Jinak, pokud jsem to z tvého textu nepochopil a měl jsi skutečně problém s ABS a odstranil jsi ho, pak je samozřejmě nutné jej z RJ vymazat. Ale pak zase platí to, co jsem psal - diagnostika. Přemostěním pár pinů bez komplu zresetuješ tak max intervaly pro hlášení prohlídek a výměny oleje.
Jinak, pokud jsem to z tvého textu nepochopil a měl jsi skutečně problém s ABS a odstranil jsi ho, pak je samozřejmě nutné jej z RJ vymazat. Ale pak zase platí to, co jsem psal - diagnostika. Přemostěním pár pinů bez komplu zresetuješ tak max intervaly pro hlášení prohlídek a výměny oleje.
Fx.. | 27.04.2009 20:42
To: mildasim: A jsi si jistý, že to vyřešíš vymazáním chyby v řídící jednotce? Ta chyba se asi jen tak sama od sebe neobjevila, taková pravděpodobnost je téměř nulová. Pokud ti to nějakej "odborník" řekl a takhle z fleku určil diagnózu, jistě to bude takovej machr, že ví, že takovouto chybu z řídící jednotky vymažeš jedině v servise, kde ti to napíchnou na kompl. Teda, pokud nevlastníš vlastní diagnostiku, či aspoň neznáš někoho, kdo ji má. Každopádně tou diagnostikou bych začal. Může to být, do věčných lovišť pomale odcházející, indukční snímač u zubů na ložisku, nebo vadná kabeláž k němu, atd. Jestli máš v okolí někoho, kdo se vyzná v autech, poraď se s ním (teda pokud to není někdo, kdo řeší poruchy vymazáním errorstacku z řídící jednotky), ale myslím, že ti řekne minimálně tohle stejný.
To: mildasim: A jsi si jistý, že to vyřešíš vymazáním chyby v řídící jednotce? Ta chyba se asi jen tak sama od sebe neobjevila, taková pravděpodobnost je téměř nulová. Pokud ti to nějakej "odborník" řekl a takhle z fleku určil diagnózu, jistě to bude takovej machr, že ví, že takovouto chybu z řídící jednotky vymažeš jedině v servise, kde ti to napíchnou na kompl. Teda, pokud nevlastníš vlastní diagnostiku, či aspoň neznáš někoho, kdo ji má. Každopádně tou diagnostikou bych začal. Může to být, do věčných lovišť pomale odcházející, indukční snímač u zubů na ložisku, nebo vadná kabeláž k němu, atd. Jestli máš v okolí někoho, kdo se vyzná v autech, poraď se s ním (teda pokud to není někdo, kdo řeší poruchy vymazáním errorstacku z řídící jednotky), ale myslím, že ti řekne minimálně tohle stejný.
mildasim (neregistrovaný) | 27.04.2009 14:10
ahojky lidicky,mam e 36 318i,ale mam problem s abs nevite nekdo nejaky figl,jak odstranit tento problem?jde jen o vymazání chyby predem dik
ahojky lidicky,mam e 36 318i,ale mam problem s abs nevite nekdo nejaky figl,jak odstranit tento problem?jde jen o vymazání chyby predem dik
Fx.. | 27.04.2009 8:34
Souhlas s KIFem, šestihrnek, když se o něj občas staráš ti v klidu nalítá 500 000, takře no fear. Bude ale každopádně dobrý, když si s sebou vezmeš nějakýho mechoša, kterej na ten motor aspoň koukne a poslechne si ho. Pokud byl totiž předchozí majitel hovado, mohl by ri motor kleknout klidně po třech stech....
Ad kola: 225ky se vlezou, dokonce i s lehce sníženým podvozkem, ale jak píše kif, jen trochu poopravím , na 1,6 a 1,8 225ky klidně, ale max 15". Sedmnáctky by z toho udělaly lenocha
Souhlas s KIFem, šestihrnek, když se o něj občas staráš ti v klidu nalítá 500 000, takře no fear. Bude ale každopádně dobrý, když si s sebou vezmeš nějakýho mechoša, kterej na ten motor aspoň koukne a poslechne si ho. Pokud byl totiž předchozí majitel hovado, mohl by ri motor kleknout klidně po třech stech....
Ad kola: 225ky se vlezou, dokonce i s lehce sníženým podvozkem, ale jak píše kif, jen trochu poopravím , na 1,6 a 1,8 225ky klidně, ale max 15". Sedmnáctky by z toho udělaly lenocha
kif | 26.04.2009 17:55
a kdyby ste nahodou nevěděli jaky disky na svyho mazlička....tak tady si to mužete omrknout,,,hl pro ty kdo to neznaj. Podle mě užitečná věc při nákupech po netu:
http://www.bmf-gmbh.de/cgi-bin/goodyear/fr_auswahl.pl
a kdyby ste nahodou nevěděli jaky disky na svyho mazlička....tak tady si to mužete omrknout,,,hl pro ty kdo to neznaj. Podle mě užitečná věc při nákupech po netu:
http://www.bmf-gmbh.de/cgi-bin/goodyear/fr_auswahl.pl
kif | 26.04.2009 17:48
já myslím že ten 6vál to má vis kde otec měl E34 tedy 5ku a měl nalitano 350 tisic a jediny co dělal byla vyměna nadzvihátek, už klapaly, ale podle mě ty motory jsou uplně v poho i když má 284 tis...to kola, nemám zkušenost s tim jestli se tam 225 vlezou ale v papirech to tam ma psany, tak by to tam melo jit nasoukat, ja mám akorát dojem ze kdyz mas 115 koni a dáš 225 tak prostě se ti akorat zvedne spotřeba a pomaleji budeš akcelerovat, muj nazor, zase např na 323 bych je bul ihned,taky de o to jaky tam daš disky s ET
já myslím že ten 6vál to má vis kde otec měl E34 tedy 5ku a měl nalitano 350 tisic a jediny co dělal byla vyměna nadzvihátek, už klapaly, ale podle mě ty motory jsou uplně v poho i když má 284 tis...to kola, nemám zkušenost s tim jestli se tam 225 vlezou ale v papirech to tam ma psany, tak by to tam melo jit nasoukat, ja mám akorát dojem ze kdyz mas 115 koni a dáš 225 tak prostě se ti akorat zvedne spotřeba a pomaleji budeš akcelerovat, muj nazor, zase např na 323 bych je bul ihned,taky de o to jaky tam daš disky s ET
čUNIK (neregistrovaný) | 25.04.2009 16:49
Čuzz, jsem uplný začátečník, chci si skoupit BMW E36 320i, který má nalítáno 284 893km. Ptám se, je to moc?
Čuzz, jsem uplný začátečník, chci si skoupit BMW E36 320i, který má nalítáno 284 893km. Ptám se, je to moc?
Fx.. | 24.04.2009 9:17
Clapi, co tady blbnete! 17" 225x45 ve předu i vzadu nemůžou dělat žádný problémy. Max se trochu nerovnoměrně sjíždí, ale zas nijak rapidně. A za to, že auti sedí, jak přibitý to rozhodně stojí. Podotýkám, ŽÁDNÝ ÚPRAVY KAROSERIE, ŽÁDNÝ TAHÁNÍ LEMŮ. Tak to mám i já a naprosto bez problémů. Ani náznyk, že by se jakkoliv vytočený kola při jízdě po ne zrovna dobré silnici někdy někde dotkly ať podběhu, tak blatníku. Takže v klidu.
Clapi, co tady blbnete! 17" 225x45 ve předu i vzadu nemůžou dělat žádný problémy. Max se trochu nerovnoměrně sjíždí, ale zas nijak rapidně. A za to, že auti sedí, jak přibitý to rozhodně stojí. Podotýkám, ŽÁDNÝ ÚPRAVY KAROSERIE, ŽÁDNÝ TAHÁNÍ LEMŮ. Tak to mám i já a naprosto bez problémů. Ani náznyk, že by se jakkoliv vytočený kola při jízdě po ne zrovna dobré silnici někdy někde dotkly ať podběhu, tak blatníku. Takže v klidu.
tom323i | 23.04.2009 16:55
ahoj mam na 323 17" schnizer 215/45R17 vše ok a bez problémů (8Jx17H2 ET38) - zadny zasahy do karoserie
ahoj mam na 323 17" schnizer 215/45R17 vše ok a bez problémů (8Jx17H2 ET38) - zadny zasahy do karoserie
fida325i | 23.04.2009 15:53
ahoj to ja uvazuju taky nad 225....pristi rok bych chtel sedmnacky dotz mugelo no ale zatim nevim jak tm as padnou.....maj ET35 a s gumama 225/45 R17 ...no a na druhou stranu se mi nechtej upravovat lemy mate nekdo radu ?????
ahoj to ja uvazuju taky nad 225....pristi rok bych chtel sedmnacky dotz mugelo no ale zatim nevim jak tm as padnou.....maj ET35 a s gumama 225/45 R17 ...no a na druhou stranu se mi nechtej upravovat lemy mate nekdo radu ?????
Fx.. | 21.04.2009 15:23
To : bodie.ci5 : Musíš ho znovu "naučit", jestli nemáš příručku, napiš mi na Fx-nuclear@email.cz, pošlu ti ji v pdf
To : bodie.ci5 : Musíš ho znovu "naučit", jestli nemáš příručku, napiš mi na Fx-nuclear@email.cz, pošlu ti ji v pdf
chuckym3 | 20.04.2009 18:17
kif: Mám R16 J8, mohu dát na disky 225, ale.... jednak problém - podběhy další negativy: nesouměrné sjíždění dezénu, auto je tvrdší,stabilnější, ale trpí čepy, silenbloky, na 225 rozměr povětšinou nutné úpravy lemů. Ideální jsou 205, Pozor na ET !!! Není kolo jako kolo.
kif: Mám R16 J8, mohu dát na disky 225, ale.... jednak problém - podběhy další negativy: nesouměrné sjíždění dezénu, auto je tvrdší,stabilnější, ale trpí čepy, silenbloky, na 225 rozměr povětšinou nutné úpravy lemů. Ideální jsou 205, Pozor na ET !!! Není kolo jako kolo.
(neregistrovaný) | 20.04.2009 9:34
to KIF"mam ten samej typ motoru a mam tam 215 na 16"a myslim ze je to idealni.i kdyz ty 225 muzou zase vypadat lepe na tom.
to KIF"mam ten samej typ motoru a mam tam 215 na 16"a myslim ze je to idealni.i kdyz ty 225 muzou zase vypadat lepe na tom.
skutr | 20.04.2009 1:13
Ja mam ted 205 tak sem chtel dat 215. A ta cena je hezka
Ja mam ted 205 tak sem chtel dat 215. A ta cena je hezka
kif | 19.04.2009 13:36
tak ja myslím že prů,ěr disku vliv na výkon motoru nemá, protože stejně když dáš 16 palce tak snížíš profil pneu.Akorát si tam nedávej 225 nebo tak nějak, jinak si myslim že je to buřt, akorat to bude tvrdší, já nad 16 kama taky uvažuju, borec je nabizi za 6tisic i s pneu kolem 70%,ale mam 1,8i 115 koni a ma obuto 225 a to me prijde docela hodně na ten vykon
tak ja myslím že prů,ěr disku vliv na výkon motoru nemá, protože stejně když dáš 16 palce tak snížíš profil pneu.Akorát si tam nedávej 225 nebo tak nějak, jinak si myslim že je to buřt, akorat to bude tvrdší, já nad 16 kama taky uvažuju, borec je nabizi za 6tisic i s pneu kolem 70%,ale mam 1,8i 115 koni a ma obuto 225 a to me prijde docela hodně na ten vykon
skutr | 19.04.2009 0:08
Cus jeste jeden dotaz slysel jsem ze v nekterych bmw pry jak mam ja. Pri nastartovani behaj udaje o poruchach ve zpetnem zrcatku je to mozne? Vedou me tam kabely ale bohuzel nefunguje ani central
Cus jeste jeden dotaz slysel jsem ze v nekterych bmw pry jak mam ja. Pri nastartovani behaj udaje o poruchach ve zpetnem zrcatku je to mozne? Vedou me tam kabely ale bohuzel nefunguje ani central
skutr | 18.04.2009 0:25
Ahoj lidi chtel bych si koupit nove kola na sveho medu je to 316i touring nevim jestli to snese 16 kola dik za radu
Ahoj lidi chtel bych si koupit nove kola na sveho medu je to 316i touring nevim jestli to snese 16 kola dik za radu
jarda318 | 12.04.2009 21:42
sháním spínnací skřínku na bmw 318 i motor M40.mechanickou část.a váhu vzduchu na ten samý motor.všechno se pos... v jeden den.
sháním spínnací skřínku na bmw 318 i motor M40.mechanickou část.a váhu vzduchu na ten samý motor.všechno se pos... v jeden den.
Radek Pilny (neregistrovaný) | 10.04.2009 11:52
Zdravím vás všechny. Sháníme motor do M3, E36 3.0 Víte o někom? Díky. email: radek.pilny@email.cz
Zdravím vás všechny. Sháníme motor do M3, E36 3.0 Víte o někom? Díky. email: radek.pilny@email.cz
Kategorie: motoristické sporty
Návštěv: 32395
Dnes: 0
Online: 1
Koupil jsem E36, 1600 cm3 s automatem, rok 1996. Mám dotaz - je to typ s převodovkou , kde se musí měnit olej a filtry, nebo je to bezůdrždová verze!